Aplicant:
S U B
Categorie:
ORGANIZAȚIE NEGUVERNAMENTALĂ
Perioadă implementare:
2 ZILE
Scop și obiective:
Scop:
Scopul proiectului este facilitarea accesului studenților la contexte de dezvoltare personală și profesională.
Obiective:
1. Creșterea gradului deprinderii de competențe necesare dezvoltării profesionale și personale a unui număr de 200 de studenți, pe o perioadă de 3 zile, prin intermediul celor 5 traininguri demarate: Teamwork, Management de Proiecte, Comunicare, Negociere, Elemente Media-PR. 2. Dezvoltarea unei comunități de mentoring între cei 200 de studenți și cei 10 formatori, pe perioada a 3 zile în vederea îndrumării constante de către facilitatori cu experiență, în vederea asimilării de know-how adaptat viitorului muncii prin educație non-formală. 3. Realizarea a 5 ghiduri de către participanți, în urma acumulării informațiilor relevante din cadrul trainingurilor susținute în cele 3 zile de proiect.
Descriere
Proiectul „Școala de toamnă” vine în sprijinul studenților prin oferirea unor sesiuni de training-uri, care să-i ajute în deprinderea abilităților transversale necesare pe piața muncii. În cadrul sesiunilor, studenții vor avea posibilitatea obținerii competențelor adaptate prin educația non-formală, în vederea unei mai bune inserții profesionale. Proiectul își propune organizarea unei școli de toamnă pe perioada unui weekend întreg cu activități de formare, având rolul de a consolida abilitățile de Teamwork, Management de Proiecte, Comunicare, Negociere, Elemente de Media-PR sub îndrumarea continuă a unor traineri. Proiectul își propune să ajungă la un număr de 200 de studenți, încadrați în toate domeniile de studiu, proveniți din Universitatea din București. Înscrierea acestora se va realiza prin intermediul unui formular, diseminarea acestuia făcându-se cu ajutorul promovării online și offline prin cele 17 Asociații membre ASUB. În urma proiectului, rezultatele vizate sunt pe termen scurt, mediu și lung. Pe termen scurt, studenții vor asimila cunoștințe și abilități prin intermediul temelor abordate în cele 5 traininguri și vor crea câte un ghid pe fiecare domeniu sub îndrumarea trainerului. Pe termen mediu, participanții vor aplica know-how-ul dobândit în cadrul acestor sesiuni în îmbunătățirea comunităților din care fac parte. Pe termenul lung, impactul pe care îl realizăm constă în diseminarea abilităților acumulate în viața personală și profesională.
Grup țintă
Grupul țintă vizează studenții din Regiunea de Dezvoltare a Municipiului București. Beneficiarii direcți ai proiectului sunt reprezentați de cei 200 de participanți, studenți din cadrul Universității din București, ce sunt încadrați în segmentul de vârstă 14-35 de ani, iar beneficiarii indirecți sunt reprezentați de aproximativ 10.000 de studenți, cărora le vor fi transmise informații relevante despre proiect prin intermediul mijloacelor de comunicare online (Facebook, Instagram, site). De asemenea, cei 10 formatori vor facilita desfășurarea celor 5 traininguri pe parcursul celor 3 zile de proiect realizând un transfer de know-how beneficiarilor.
Buget
23820 LEI (20520 LEI SOLICITAT PROEDUS + 3300 CONTRIBUȚIE PROPRIE)